Časté otázky

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

VŠEOBECNÉ

VŠEOBECNÉ OTÁZKY

Čo je OpelConnect?

Opel/Vauxhall Connect predstavuje nový spôsob zaistenia pripojenia a bezpečnosti na cestách. Chceme, aby ste boli v bezpečí a každá vaša jazda bola vzrušujúca a úsporná. Preto v roku 2019 prichádzajú systémy Opel/Vauxhall Connect na báze inteligentných technológií, ktoré sú stále pripravené pomôcť, a súvisiace služby, ktoré ponúkajú bezpečnosť a prinášajú inovácie.

Aké služby sú k dispozícii pre OpelConnect?

Tiesňové a tiesňové volania sú k dispozícii. Nasledujú ďalšie služby, ako napríklad Live Navigation, stav vozidla a informácie alebo funkcie diaľkového ovládania. Dostupnosť a rozsah služieb sa líšia v závislosti od krajiny a vozidla. Viac informácií nájdete v časti https://www.opel.sk/

 

Ktoré autá môžu byť vybavené systémom OpelConnect?

OpelConnect je k dispozícii pre vozidlá Grandland X, Crossland X, Combo a Vivaro a Zafira Life od mája / júna 2019, ako aj pre všetky budúce vedenia modely, napr. nová Corsa.

 

Sú všetky služby dostupné pre všetky autá?

Dostupnosť a rozsah služieb sa líšia v závislosti od krajiny a vozidla. Po otvorení účtu a prihlásení do obchodu OpelConnect Store môžete pridať identifikačné číslo vozidla (VIN) a získať informácie o službách, ktoré budú k dispozícii pre vaše auto.

 

Môžem mať OpelConnect vo svojom aktuálnom aute?

OpelConnect sa nedá dovybaviť už vyrobenými automobilmi, ale musí byť pridaný v továrni.

ZAČÍNAME

Čo musím urobiť, aby som mohol používať OpelConnect?

 

Ak si kúpite vozidlo vybavené OpelConnect, musíte sa zaregistrovať a aktivovať svoje služby. Ak vás váš predajca predregistruje, od spoločnosti Opel dostanete e-mail - stačí kliknúť na odkaz a dokončiť proces aktivácie. Môžete tiež pristupovať na myOpel priamym odkazom na https://my.opel.sk/ a otvoriť tam účet. Svoj účet môžete tiež otvoriť pomocou aplikácie myOpel alebo priamo v obchode OpelConnect https://connect.opel.sk/

 

Musím sa zaregistrovať, aby som mohol používať služby OpelConnect?

S výnimkou núdzových hovorov a núdzových hovorov sa musíte zaregistrovať pred použitím služieb pripojenia, ako je Live Navigation. Núdzové a poruchové hovory sú už aktivované pri odovzdaní vozidla. Vezmite prosím na vedomie príslušné podmienky.

 

Ako získam prístup k svojmu účtu?

Po nastavení účtu sa môžete prihlásiť cez webovú stránku myOpel, aplikáciu myOpel alebo obchod OpelConnect Store a získať prístup k svojmu účtu.

 

Moja e-mailová adresa sa zmenila. Ako môžem zmeniť svoju e-mailovú adresu v mojom účte?

Svoju e-mailovú adresu môžete zmeniť na webových stránkach myOpel, v aplikácii myOpel alebo v obchode OpelConnect Store. Prihláste sa pomocou svojej aktuálnej e-mailovej adresy a hesla, prejdite do časti Môj účet a zmeňte svoje údaje. Nová e-mailová adresa sa automaticky aktualizuje pre všetky tri rozhrania webových stránok myOpel, myOpel App a OpelConnect Store.

OPELCONNECT STORE

Čo je OpelConnect Store?

Obchod OpelConnect je nová webová stránka, ktorá poskytuje informácie o službách pripojenia Opel. V obchode OpelConnect Store môžete vykonávať všetky potrebné činnosti (napr. Registráciu, aktiváciu služby, nákup), aby ste mohli využívať služby pripojenia. K obchodu OpelConnect Store sa dostanete priamo cez webovú stránku myOpel alebo aplikáciu myOpel.

 

Ako môžem aktivovať svoje služby?

Ak chcete aktivovať služby, prejdite do OpelConnect Store [connect.opel.sk] a zaregistrujte sa. Ak ste si ešte nevytvorili účet, môžete si tam otvoriť svoj účet alebo sa zaregistrovať tu https://my.opel.sk/ . Podrobný popis spôsobu otvorenia účtu, aktivácie a nákupu služieb nájdete tu https://connect.opel.sk/.

 

Musia byť aktivované všetky služby v obchode OpelConnect?

Všetky služby musia byť aktivované v obchode OpelConnect Store, s dvoma výnimkami: tiesňové a núdzové hovory sú vždy aktivované automaticky.

 

Tiesňové volanie sa používa na odosielanie údajov na pohotovostné služby iba v prípade núdze. Hovor o poruche môže byť vo vozidle spustený iba manuálne a je len na vás, či ho použijete alebo nie. Pre rozpis hovoru môžete v nastaveniach upraviť súkromný režim a rozhodnúť, ktoré údaje sa odošlú, ak sa uskutoční hovor.

 

Ako môžem zrušiť službu?

Ak chcete zrušiť službu, obráťte sa na stredisko služieb zákazníkom. Kontaktné údaje nájdete na konci časti FAQ. Poradca otvorí lístok a spracuje vašu požiadavku. Ak ste si túto službu zakúpili, upozorňujeme, že na vašu kreditnú kartu sa bude účtovať poplatok po 15 dňoch. Počas tohto obdobia môže stredisko služieb zákazníkom nákup zrušiť. Po 15 dňoch nie je možná žiadna refundácia. Upozorňujeme, že vymazanie vozidla z vášho profilu nezruší službu.

 

Môžem na svoj účet OpelConnect pridať viac ako jedno vozidlo?

Odpoveď: Áno, do svojho účtu môžete pridať až 10 vozidiel. Prejdite na „Môj účet“ a do poskytnutej oblasti zadajte identifikačné číslo vozidla (VIN). Nové vozidlo sa automaticky pridá na váš účet.

 

Ako môžem odstrániť svoj účet v obchode OpelConnect Store?

Ak chcete odstrániť alebo zmeniť svoje údaje, prihláste sa do OpelConnect Store pomocou e-mailovej adresy a hesla uvedeného v registrácii. Potom môžete z profilu odstrániť určité informácie v časti Môj účet. Ak chcete natrvalo odstrániť svoj účet a všetky súvisiace údaje, pošlite e-mail so žiadosťou na adresu: privacyrights@opel.com. Upozorňujeme, že odstránením účtu OpelConnect sa tiež odstránia vaše webové stránky myOpel a účet aplikácie myOpel.

 

CENY

Ako získam OpelConnect?

OpelConnect je voliteľne k dispozícii. V spojení s navigačným systémom a pre elektrické vozidlá je OpelConnect štandardnou výbavou. Viac informácií nájdete v cenníku alebo konfigurátore vozidla.

 

Musím platiť za služby OpelConnect?

S OpelConnect máte služby na 10 rokov a možnosť kúpiť si ďalšie služby podľa vašej dostupnosti. Bezplatné služby zahŕňajú tiesňové volania, poruchy, stav a informácie o vozidle, diaľkové ovládanie vozidla, informácie o trase a ceste. Navigácia Live Navigation je zadarmo po dobu 3 rokov. Služba, ktorá vyžaduje dodatočnú platbu, je napríklad výstraha o bezpečnosti na cestách Road Safety Alerts (poznámka: služba výstrah o bezpečnosti na cestách nie je k dispozícii v Nemecku a vo Švajčiarsku).

 

Ako si môžem kúpiť služby pripojenia?

Služby si môžete kúpiť v obchode OpelConnect Store. Prihláste sa pomocou mena a hesla, ktoré ste vytvorili, a ak ste tak ešte neurobili, pridajte svoje vozidlo do svojho profilu zadaním identifikačného čísla vozidla (VIN). Teraz uvidíte všetky služby dostupné pre vaše jednotlivé auto a môžete si vybrať, či chcete tieto služby aktivovať alebo kúpiť online. Ak sa rozhodnete kúpiť službu, počas procesu platby budete požiadaní o informácie o svojej kreditnej karte. Po zakúpení uvidíte, že služba bola pridaná do vášho profilu.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

S kým zdieľa OpelConnect moje osobné údaje a za akým účelom?

OpelConnect zdieľa vaše osobné údaje iba na účely a s príjemcami uvedenými v usmernení o ochrane údajov https://connect.opel.sk/legal/ochrana-osobnych-udajov

 

Posiela vozidlo údaje o polohe?

Na poskytovanie služieb vám je potrebná vaša poloha. S konfiguráciou nastavení súkromného režimu môžete kedykoľvek skryť svoju polohu a potlačiť prenos údajov (s výnimkou tiesňových volaní). Nastavenia súkromného režimu môžete kedykoľvek upraviť tak, aby bola vaša služba viditeľná pre služby OpelConnect. Potlačenie údajov bude v záujme ochrany vášho života potlačené iba v prípade núdze.

 

Aké osobné údaje sa zhromažďujú?

Na registráciu musíte zadať svoje meno, e-mailovú adresu a heslo. Na aktiváciu služby musíte zadať identifikačné číslo vozidla (VIN) vášho vozidla. Ak váš predajca vykoná predregistráciu za vás, zaznamená tiež vašu adresu a telefónne číslo.

 

Môžem sa rozhodnúť, ktoré údaje sa zbierajú?

Vaše meno, e-mailová adresa, heslo a identifikačné číslo vozidla (VIN) sú minimálne údaje potrebné na otvorenie účtu a aktiváciu ponúkaných služieb. Na tiesňové a núdzové hovory nie je potrebný žiadny účet. Sú k dispozícii s vaším podpisom všeobecných podmienok pri kúpe vozidla a automaticky sa aktivujú.

 

Ako môžem zmeniť nastavenia ochrany osobných údajov?

Ak vaše vozidlo nie je vybavené navigačným systémom, môžete zmeniť nastavenia ochrany osobných údajov v aute súčasným stlačením čierneho servisného tlačidla a tlačidla SOS na dobu kratšiu ako 1 sekunda. Vo väčšine vozidiel s navigačným systémom môžete zmeniť súkromie v ponuke nastavení. [Vložte odkaz na rýchly sprievodca] Výnimkou sú Crossland X a Grandland X so spaľovacími motormi a neaktivovanou navigáciou Live Navigation. U týchto vozidiel nie je možné zmeniť nastavenie ochrany údajov prostredníctvom servisného menu. Súčasne stlačte čierne servisné tlačidlo a tlačidlo SOS.

TIESŇOVÉ VOLANIE

Ako sa tiesňové volanie spustí automaticky?

Tiesňové volanie sa spustí automaticky v prípade dopravnej nehody. Po aktivácii airbagov alebo predpínačov bezpečnostných pásov sa okamžite vytvorí hlasové spojenie 112 (24/7) s najbližším zodpovedným strediskom tiesňového volania.

 

Môžem uskutočniť tiesňové volanie manuálne?

Tiesňové volanie sa môže uskutočniť aj manuálne dlhým stlačením červeného tlačidla SOS, napr. Napríklad, ak máte nehodu a potrebujete lekársku pomoc, alebo ak narazíte na nehodu, ktorá si vyžaduje okamžitú lekársku pomoc.

 

Na koho je tiesňové volanie prepojené?

Tiesňové volanie je vždy presmerované do najbližšieho miestneho centra tiesňového volania. Zamestnanci tam budú kontaktovať záchranných pracovníkov v závislosti od charakteru vašej mimoriadnej udalosti.

 

Aké údaje sa odosielajú z môjho vozidla?

Pre núdzové volanie sa zasiela „minimálny súbor údajov“, ktorý určil Európsky výbor pre normalizáciu a ktorý obsahuje presné umiestnenie miesta nehody, režim spustenia (automatický alebo manuálny), identifikačné číslo vozidla (VIN), ako aj typ vozidla, typ jazdy, časový údaj a smer jazdy. Toto je obzvlášť dôležité na diaľniciach a cestách so samostatnými jazdnými pruhmi.

 

Ako sa používajú údaje odoslané vozidlom?

Údaje budú použité záchrannými silami v prípade núdze alebo život ohrozujúcou situáciou alebo záchranným tímom v prípade technickej poruchy, aby pomohli čo najefektívnejšie a najrýchlejšie.

 

V akých núdzových situáciách môžem stlačiť tlačidlo SOS?

Funkcia tiesňového volania vám môže pomôcť so všetkými možnými mimoriadnymi udalosťami alebo život ohrozujúcimi situáciami vo vozidle. Bez ohľadu na to, či máte nehodu alebo zdravotnú pohotovosť alebo ste svedkom dopravnej nehody a chcete varovať pohotovostné služby. Stlačte červené tlačidlo SOS na viac ako 2 sekundy v prípade, keď by ste vytočili číslo 112 cez telefón a budete pripojení k miestnemu pohotovostnému stredisku 112.

 

Čo sa stane, keď omylom stlačím červené tlačidlo SOS?

Ak ste tlačidlo omylom stlačili, môžete ho ukončiť stlačením druhého tlačidla priamo. V opačnom prípade budete prepojení na člena pohotovostného strediska a môžete vysvetliť situáciu.

 

Čo sa stane, ak nemôžem hovoriť s operátorom alebo mi nerozumejú?

Tiesňové volanie sa presmeruje do najbližšieho pohotovostného strediska. Zamestnanec hovorí v miestnom jazyku. V každom prípade, ak napríklad v dôsledku zranenia nehovorí alebo nerozumie žiaden cestujúci, pošle sa „minimálny dátový záznam“ a záchranári sú poslaní na miesto vozidla. Ak zamestnanec nehovorí vaším jazykom, môžete skúsiť hovoriť anglicky.

 

Funguje funkcia tiesňového volania vždy?

Funkcia tiesňového volania je založená na bezdrôtových telekomunikačných sieťach a satelitných polohových systémoch. V odľahlých oblastiach je možné, že tiesňové volanie nemá dostatočný signál, čo ovplyvňuje jeho funkciu.

 

Musím spárovať mobilné zariadenie pre funkciu tiesňového volania alebo si kúpiť ďalšiu SIM kartu?

Nie, vozidlo je už vybavené kartou SIM pre núdzové a núdzové hovory. Nevyžaduje sa žiadny mobilný telefón.

 

Funguje funkcia núdzového volania v zaparkovanom automobile pri vypnutom zapaľovaní?

Tiesňové volanie môžete uskutočniť stlačením červeného tlačidla SOS vo vozidle. Platí to aj pre prerušenie hovorov stlačením čierneho servisného tlačidla. To je možné aj pri vypnutom zapaľovaní.

Automatické núdzové volanie sa spustí po aktivácii airbagov a predpínačov bezpečnostných pásov. Toto automatické volanie funguje iba pri zapnutom zapaľovaní.

 

Môžem červené tlačidlo SOS použiť aj na iné účely? Napríklad, ak potrebujem radu alebo informácie?

Nie, to sa týka iba mimoriadnych situácií, ako sú nehody, lekárske pohotovosti alebo život ohrozujúce situácie. Použitie červeného tlačidla SOS na iné účely sa považuje za zneužitie a môže byť potrestané.

BREAKDOWN CALL

Ako funguje služba volania pri poruche Breakdown Call?

Ak stlačíte čierne servisné tlačidlo (vedľa červeného tlačidla SOS) dlhšie ako 2 sekundy, budete pripojení k mobilnej službe v krajine, v ktorej bolo vaše vozidlo prvýkrát zaregistrované (domovská krajina). Ak k incidentu nedôjde vo vašej domovskej krajine, mobilná služba vo vašej domovskej krajine organizuje pomoc od poskytovateľa v blízkosti vašej polohy.

 

Aké údaje sa odosielajú z môjho vozidla?

Pokiaľ ide o tiesňové volanie, pošle sa „minimálny záznam“ stanovený Európskym výborom pre normalizáciu, ktorý obsahuje presné umiestnenie miesta nehody, režim spustenia (automatický alebo manuálny), identifikačné číslo vozidla (VIN), ako aj typ vozidla, typ jazdy, časový údaj a smer jazdy. , Toto je obzvlášť dôležité na diaľniciach a cestách so samostatnými jazdnými pruhmi.

Ďalšie informácie o vozidle sa zasielajú aj v prípade núdzového volania v prípade poruchy, ktorá je užitočná pre efektívnu pomoc služby mobility.

 

Môžem sa rozhodnúť, ktoré údaje vozidlo odošle?

Vo svojom aute môžete upraviť nastavenia súkromného režimu. V závislosti od informačného vybavenia môžete potlačiť umiestnenie alebo kompletnú množinu údajov pre poruchové volanie.

 

V akých situáciách môžem stlačiť čierne servisné tlačidlo?

Hovor o poruche môžete použiť v prípade technickej poruchy spôsobenej poruchou mechanických častí alebo elektrického zariadenia. Porucha sa vzťahuje aj na škody spôsobené nehodami, stratou energie batérie a poškodením kľúča vozidla.

 

Môžem použiť čierne servisné tlačidlo na iné účely, ktoré nesúvisia s poruchou?

Čierne servisné tlačidlo môžete použiť iba v prípade poruchy. Prostredníctvom služby nie sú dostupné žiadne ďalšie služby.

 

Funguje rozpis hovoru vždy?

Funkcia prerušenia hovoru je založená na bezdrôtových telekomunikačných sieťach a satelitných polohových systémoch. V odľahlých oblastiach je možné, že poruchový hovor nemá príjem, čo ovplyvňuje funkciu.

 

Musím spárovať mobilné zariadenie pre poruchu alebo si kúpiť ďalšiu SIM kartu?

Nie, vozidlo je už vybavené kartou SIM pre núdzové a núdzové hovory. Nevyžaduje sa žiadny mobilný telefón.

 

Kto platí asistenčnú pomoc?

Ak je vaše vozidlo v rámci záruky alebo poistného krytia Opel, dispečing bezplatne pošle profesionálny poruchový tím na vaše miesto. Podrobný popis služieb zahrnutých vo vašom vozidle nájdete v servisnej knižke vozidla. Ak sa vaše vozidlo nachádza mimo obdobia pokrytia asistenčnou službou Opel alebo ak služby nie sú pokryté uvedenou službou, možno budete musieť zaplatiť určitú sumu poskytovateľovi asistenčnej služby pri poruchách.

Volanie na mobilnú službu je v každom prípade bezplatné.

MYOPEL APLIKÁCIA

Pre ktoré mobilné zariadenia je aplikácia myOpel k dispozícii?

Aplikácia myOpel je k dispozícii pre mobilné zariadenia so systémom Android a iOS.

 

Ako si môžem stiahnuť a nainštalovať aplikáciu myOpel?

Aplikáciu myOpel si môžete stiahnuť z obchodu Google Play a Apple App Store.

 

Aké informácie o mojom vozidle sa zobrazujú v aplikácii myOpel?

Akonáhle je mobilný telefón pripojený k automobilu cez Bluetooth a bola stiahnutá aplikácia myOpel, budete informovaní o najazdených kilometroch, hladine paliva a priemernej spotrebe paliva. Pripomienka sa tiež zobrazí, keď bude nasledujúca služba splatná, a upozornenie, ak sa u vášho vozidla zistí technický problém.

 

Aké informácie o mojich trasách sa zobrazujú v aplikácii myOpel?

Odpoveď: Aplikácia myOpel zobrazuje časové značky vašich ciest, napr. odchod, príchod a čas jazdy. Poskytuje informácie o ďalších podrobnostiach, ako sú vzdialenosť, priemerná rýchlosť alebo spotreba paliva, posledná poloha vozidla alebo geolokácia východiskových a cieľových adries. Okrem toho aplikácia ukazuje cestu k vozidlu a ponúka vedenie od vozidla k dverám, napr. Napríklad, ak je váš cieľ v pešej zóne alebo ak ste zaparkovali auto mimo cieľa

INFORMÁCIE O STAVE VOZIDLA

Aká je výhoda služby informácie o stave vozidla?

Služba stavu a informácií o vozidle monitoruje najdôležitejšie systémy vo vozidle a poskytuje základné informácie prostredníctvom pripojeného smartfónu a aplikácie myOpel. Ak je služba aktivovaná prostredníctvom obchodu OpelConnect, diagnostickému hláseniu sa pošle aj preferovaný predajca, aby zistil možné nezrovnalosti skôr, ako sa stanú problémom. Zahŕňa to aj informácie o dosiahnutí určitého počtu najazdených kilometrov a po uplynutí najbližšej služby. V takom prípade dostanete upozornenie na údržbu prostredníctvom aplikácie myOpel.

 

Stav najazdených kilometrov a hladina paliva sa nezobrazujú správne. Aký je dôvod?

Vozidlo automaticky prenesie informácie do smartfónu a aplikácie myOpel, ktoré boli posledné v aute. Ak zdieľate auto s inými ľuďmi, aktuálny stav je vždy na smartfóne a v aplikácii myOpel posledného vodiča.

 

Prečo ma predajca Opel nekontaktoval alebo aplikácia myOpel neinformovala o tom, že moje vozidlo zistilo poruchu?

 Musia byť splnené nasledujúce požiadavky, aby bolo možné varovnú správu odoslať preferovanému predajcovi Opel alebo aplikácii myOpel:

 

1) Služba Informácie o stave vozidla je aktivovaná správne

 

2) Vo svojom účte myOpel ste vybrali preferovaného predajcu služieb (vyžaduje sa iba pre prenos k predajcovi)

 

3) Súkromný režim vo vašom vozidle je deaktivovaný, aby sa umožnilo zdieľanie údajov

 

4) Vozidlo jazdilo s výstražnou správou najmenej 5 minút, takže sa vysiela signál o pohybe

 

Varovanie: Nie je možné odoslať každú varovnú správu.

 

Môže každý predajca Opel vidieť varovania zaslané mojím vozidlom?

Nie, výstražné správy od vášho vozidla a od vás dostanete prostredníctvom aplikácie myOpel iba preferovaný predajca, ktorý je vybraný vo vašom účte myOpel.

Ak v oblasti „Môj predajca“ vášho účtu myOpel nie je určený žiadny predajca, príslušné technické informácie sa zašlú predajcovi uvedenému v kúpnej zmluve podpísanej vami pre služby vozidla a / alebo OpelConnect.

 

Ako zistím, či bol problém vyriešený a upozornenie už nie je relevantné?

Keď je výstražná správa zatvorená, informácie výstražnej správy budú odstránené z vášho vozidla, z aplikácie myOpel a od vášho preferovaného predajcu.

 

Ako dostanem upozornenie na problém zistený v mojom vozidle?

Technicky relevantné informácie sa zobrazujú v reálnom čase (diagnostické varovanie) alebo cez noc (pripomenutie údržby) na vašom účte aplikácie myOpel v časti „Vozidlo“. Aby ste dostali tieto technické informácie, musíte si stiahnuť a nainštalovať aplikáciu myOpel.

 

Technicky relevantné informácie sa prenášajú z vozidla na predajcu Opel, ktorý je uvedený vo vašom účte myOpel v časti „myDealer“.

 

Ak v oblasti „myDealer“ vášho účtu myOpel nie je určený žiadny predajca, príslušné technické informácie sa zašlú predajcovi uvedenému v kúpnej zmluve podpísanej vami pre služby vozidla a / alebo OpelConnect.

 

Ak ide o varovnú správu, ktorá si vyžaduje preventívny zásah technika na vašom vozidle, potom vás bude kontaktovať váš autorizovaný predajca.

 

Musím si otvoriť účet myOpel, aby som mohol používať službu stavu vozidla a informácie?

Aby ste mohli aktivovať a používať stav a informácie o vozidle, musíte mať aktívny účet OpelConnect.

 

Ak si otvoríte účet v obchode OpelConnect Store, môžete tiež použiť aplikáciu myOpel a myOpel jednoducho pomocou rovnakých prihlasovacích údajov.

 

Aplikácia MyOpel a aplikácia myOpel vám pri používaní stavu a informácií o vozidle ponúkajú ďalšie výhody:

 

- Výberom preferovaného predajcu služieb v oblasti „myDealer“ vo svojom účte myOpel im umožňujete dostávať príslušné technické informácie prenášané vaším vozidlom a potom vás kontaktovať, aby sme sa dohodli na schôdzke v servise, ak ide o varovnú správu, ktorá vyžaduje preventívny zásah technika na vašom vozidle.

 

- V účte myOpel nájdete varovné správy, ktoré sa zobrazujú v časti „Vozidlo“.

 

Prečo musím zadať svoje telefónne číslo v obchode OpelConnect Store, keď sa prihlásim na službu stavu vozidla a informácií?

Telefónne číslo sa vyžaduje, keď aktivujete službu Stav vozidla a informácie, aby vám v prípade varovania mohol pomôcť váš preferovaný predajca.

 

LIVE NAVIGATION

Aké funkcie sú súčasťou služby Live Navigation?

Služba konektivity Live Navigation obsahuje dopravné informácie v reálnom čase, ceny pohonných hmôt, informácie o parkovaní, vyhľadávanie POI online (zaujímavé miesta) a informácie o počasí. V prípade elektrických vozidiel patria medzi zaujímavé miesta aj dobíjacie stanice (e-plniace stanice).

 

Ako dlho sú služby zahrnuté do môjho navigačného systému?

Služby sú zahrnuté za prvé tri roky. Po tomto období môžete obnoviť predplatné služby v obchode OpelConnect Store. Tieto služby sú založené na bezdrôtových komunikačných sieťach a satelitnej sieti Global Positioning System („GPS“). Nie všetky služby sú k dispozícii všade, najmä vo vzdialených alebo nerozvinutých oblastiach alebo vo všetkých vozidlách. Dostupnosť služieb môže byť obmedzená určitými okolnosťami, ktoré sú mimo našu kontrolu. Prosím, informujte nás, ak si prajete zrušiť svoje služby alebo ak plánujete predať alebo zlikvidovať svoje vozidlo.

 

Kde môžem získať aktualizácie máp pre Navi 5.0 IntelliLink (Crossland X, Grandland X) a Multimedia Navi Pro (Combo, Vivaro, Zafira Life a nová Corsa)?

Aktualizácie máp si môžete stiahnuť zo zákazníckeho portálu myOpel alebo ich získať od vášho predajcu Opel. Poznámka: Aktualizácie máp sú v súčasnosti zadarmo a sú k dispozícii štvrťročne pre zákazníkov Crossland X, Grandland X a Combo. Predajca však môže inštaláciu fakturovať.

 

Aká je výhoda dopravných informácií v reálnom čase?

Dopravné informácie v reálnom čase poskytujú presné dopravné informácie s flexibilným a plynulým pokrytím naprieč cestnou sieťou. Dopravné informácie zlepšujú plánovanie trasy, najmä pri dlhších cestách a presnosti odhadovaného času príchodu. Presnosť je zabezpečená viac ako 500 miliónmi pripojených zariadení a viac ako 5 miliardami meraní prenosu denne. Vodič je upozornený na incidenty súvisiace s bezpečnosťou a mapa obsahuje dopravné informácie iba pre koridory, ktoré sú relevantné pre aktívnu trasu. Displej vpravo poskytuje kompaktné a jasné informácie o všetkých incidentoch na trase, ako aj o meškaniach a očakávanom čase príchodu.

 

Čo znamená farebné značenie ulíc? Čo sa zobrazuje na mape vedľa dopravných informácií?

Dopravný tok je zobrazený na mape navigačného systému. Ulice sú zafarbené od žltej po tmavo červenú. Čím tmavšia je farba, tým viac premávky je práve na cestách. Môžu sa tiež zobraziť ďalšie informácie, napr. uzavreté cesty alebo staveniská, ak sú k dispozícii.

 

Pre ktoré ulice sú k dispozícii dopravné informácie v reálnom čase?

Dopravné informácie v reálnom čase poskytujú flexibilné a plynulé pokrytie cestnej siete a zabezpečujú, aby sa informácie poskytovali iba pre relevantné a aktívne trasy.

 

Ako často sa aktualizujú dopravné informácie?

Miera aktualizácie je približne každé 2 minúty.

 

Zohľadňujú sa automaticky dopravné informácie na mojej trase?

Dopravná situácia sa zohľadňuje pri výpočte trasy a predpokladanom čase príchodu. Vodič musí prijať odchýlku.

 

Zohľadňuje navigačný systém pri výpočte trasy počasie?

Nie, predpoveď počasia sa pri výpočte trasy alebo predpokladanom čase príchodu nezohľadňuje.

 

Aké informácie obsahuje správa o počasí?

Služba Počasie poskytuje informácie o aktuálnych poveternostných podmienkach na trase, v cieli alebo na vybraných miestach vrátane predpovede teploty. V závislosti od úrovne priblíženia sa poveternostné podmienky zobrazujú prostredníctvom symbolov. Pre konkrétne mesto je k dispozícii 5-dňová predpoveď.

 

Akú výhodu predstavujú informácie o parkovaní?

Služba informácie o parkovaní poskytuje informácie v reálnom čase o dostupnosti parkovísk mimo ulice vrátane otvorených priestorov pre mnoho parkovacích garáží a zariadení. Ďalšie informácie, ako sú otváracie hodiny, ceny, spôsoby platby alebo akékoľvek obmedzenia, pomáhajú určiť najlepšie umiestnenie okolo automobilu, na trase alebo v cieľovom mieste. Snažíme sa vám poskytovať informácie v reálnom čase. V niektorých prípadoch však môžu nastať oneskorenia v dôsledku udalostí, nad ktorými nemáme kontrolu.

 

Ako často sa aktualizujú informácie o parkovaní?

Miera aktualizácie je približne každé 2 minúty.

 

Ako môžem spustiť navigačný systém, ktorá ma dovedie na voľné parkovacie miesto?

Kliknutím na symbol navigácie môžete jednoducho zvoliť vybranú parkovaciu garáž ako cieľ vášho navigačného systému. Informácie o parkovaní sú dostupné iba pre parkovacie garáže zapojené do systému podávania správ.

 

Aké informácie poskytuje služba cena paliva?

Služba ceny pohonných hmôt poskytuje prístup k informáciám o cenách pohonných hmôt v reálnom čase. Toto umožňuje vodičovi vybrať si najbližšiu a najľahšie dostupnú čerpaciu stanicu. Ceny pohonných hmôt sú k dispozícii iba pre benzínové stanice zapojené do systému registrácie.

 

Ako často sa aktualizujú ceny pohonných hmôt?

Rovnako ako dopravné informácie v reálnom čase sa ceny pohonných hmôt aktualizujú približne každé 2 minúty.

 

Môžem získať informácie o všetkých druhoch paliva?

Dozviete sa o všetkých druhoch paliva, ktoré sú k dispozícii pre každú čerpaciu stanicu. V nastaveniach môžete vybrať druh paliva svojho automobilu tak, aby cena paliva zobrazená na mape bola pre vás najrelevantnejšia.

 

Ako spustím navigáciu k najbližšej čerpacej stanici?

Benzínovú stanicu si môžete jednoducho zvoliť ako cieľ svojho navigačného systému kliknutím na ikonu navigácie.

 

Čo je online vyhľadávanie POI?

 

Pomocou online POI vyhľadávania (bod záujmu) môžete rýchlo nájsť požadovaný bod záujmu vyvolaním najnovšej online aktualizovanej informácie. Môžete vyhľadávať podľa kategórie alebo názvu a jednoducho zvoliť bod záujmu ako cieľ svojho navigačného systému.

 

Aké informácie poskytuje služba online POI Search?

Služba poskytuje najnovšie a najužitočnejšie informácie o vybranom bode záujmu, ako je telefónne číslo, adresa, otváracia doba a stručný popis, ak sú k dispozícii. POI môžete uložiť aj do zoznamu adries.

ROAD SAFETY ALERTS (NEDOSTUPNÉ V NEMECKU A ŠVAJČIARSKU)

Aká doplnková služba je k dispozícii?

Ďalšia dostupná služba sa nazýva Road Safety Alerts - bezpečnostné upozornenia na cestách. Táto služba si vyžaduje osobitné predplatné a nie je zahrnutá v prvých troch rokoch ako ostatné služby (napr. dopravné informácie v reálnom čase, ceny pohonných hmôt, informácie o parkovaní, vyhľadávanie POI online (vyhľadávanie POI) a informácie o počasí).

 

Aký je prínos upozornení týkajúcich sa bezpečnosti cestnej premávky?

Služba Road Safety Alerts zaisťuje, že máte prístup k upozorneniam o zónach s hroziacim nebezpečenstvom a k výstrahám o prítomnosti kamerových systémov monitorujúcich rýchlosť, ktoré sú v súlade s miestnymi zákonmi a predpismi v krajinách, v ktorých je služba ponúkaná.

 

Je služba varovania o bezpečnosti na cestách k dispozícii vo všetkých európskych krajinách?

Služba je dostupná vo väčšine európskych krajín. Nemecko a Švajčiarsko sú vylúčené z právnych dôvodov. Preto, ak služba nie je v konkrétnej krajine dostupná z právnych dôvodov, nenesieme zodpovednosť za nedostatočnú dostupnosť služby v tejto krajine.

 

Ako si môžem kúpiť službu Road Safety Alerts?

Službu Varovanie o bezpečnosti na cestách si môžete kúpiť v obchode OpelConnect Store. Službu je možné predplatiť na jeden alebo tri roky.

 

Aké informácie poskytuje varovanie týkajúce sa bezpečnosti cestnej premávky?

Budete informovaní vizuálne a akusticky o nebezpečných oblastiach a meraniach rýchlosti, ako aj o odporúčanej rýchlosti. Služba závisí od konkrétneho predplatného a krajiny registrácie. Z právnych dôvodov nie je táto služba k dispozícii vo všetkých európskych krajinách.

 

Na svojej trase som zistil novú nebezpečnú zónu / rýchlostnú kameru, ktorá sa na mojom navigačnom systéme nezobrazila. Ako môžem nahlásiť túto novú nebezpečnú zónu / rýchlostnú kameru komunite?

Novú nebezpečnú zónu môžete jednoducho nahlásiť stlačením tlačidla ovládania hlasom.