Skip To Content
Covid-19 FAQ

Stále sme tu pre vás!

Servisný tím Opel v tejto zložitej situácii vynakladá maximálne úsilie a vykonáva údržbu a opravy ľahkých úžitkových vozidiel a osobných automobilov a zabezpečuje asistenčnú pomoc klientom v prípade poruchy. Chceme prispieť k mobilite verejných služieb ako aj k mobilite našich klientov, ktorí potrebujú svoje vozidlo na nevyhnutné cesty.

 

Našou najvyššou prioritou je chrániť zdravie našich klientov a zamestnancov, a preto sme v našich servisných dielňach prijali sériu výnimočných opatrení, ako sú: bariérové opatrenia, povinnosť nosiť rukavice, povinné dodržiavanie bezpečnej vzdialenosti od ostatných pri čakaní v radoch, vybavovaní jednotlivcov, návšteve nášho servisu ako aj prijímaní automobilov v našich servisných dielňach. Ak máte pri príchode do našej prevádzky príznaky, ako napríklad kašeľ alebo zvýšenú teplotu, prosíme vás, aby ste svoju návštevu u nás odložili a najprv absolvovali lekársku prehliadku.

 

.Robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme chránili vaše zdravie, vašu bezpečnosť a vašu mobilitu.

 

Servisný tím Opel situáciu pozorne sleduje a bude denne aktualizovať otváracie hodiny našich servisných dielní v súlade s našou sieťou a v súlade s nariadeniami vlády. Vzhľadom na okolnosti môžu niektoré servisy zostať zatvorené alebo mať upravené otváracie hodiny. Obráťte sa, prosím, na konkrétny servis a overte si otváracie hodiny.

 

Vyhľadať servisnú dielňu

Kontaktovať Zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára

 

Cestná asistencia je stále k dispozícii, sme na vašej strane.

 

Miestne telefónne číslo: 0800-199 344

 

Telefónne číslo zo zahraničia: +421-2-49 20 59 50

 

 

 

Dávajte pozor na seba aj svojich blízkych.

Váš Servisný tím

Opel

Najčastejšie otázky

Sú servisné dielne naozaj oprávnené prijímať klientov?

Servisné dielne sú uvedené ako autorizované zariadenia podľa vyhlášky z 15. marca 2020, ktorou sa dopĺňa vyhláška zo 14. marca 2020 o rôznych opatreniach prijatých v snahe bojovať proti šíreniu vírusu spôsobujúcemu ochorenie COVID-19. Na základe toho má každý možnosť zabezpečiť spoľahlivosť svojho vozidla pre svoje súkromné a/alebo pracovné cesty.

Na mojom vozidle sa má vykonať menej dôležitý úkon. ako môžem zmeniť termín svojej návštevy online?

Môžete:

Priamo zatelefonovať do servisnej dielne alebo na Zákaznícky servis Opel.

Zmeniť termín svojej návštevy online priamo z emailu o potvrdení návštevy, ktorý ste dostali.

Aké úkony sa vykonávajú v servisnej dielni v období karantény?

Všetky. Vykonávame všetky obvyklé úkony (údržba, opravy ap.). Počas tohto obdobia však budeme uprednostňovať neodkladné úkony.

Sú servisné dielne otvorené pre všetkých klientov?

Áno. Postaráme sa o vaše vozidlo bez ohľadu na to, či ste profesionálny pracovník alebo súkromná osoba.

Na moje vozidlo sa vzťahuje zvolávacia kampaň. mám ísť do servisu?

Áno. Vaša bezpečnosť je pre nás prvoradá.

Funguje asistenčná havarijná služba?

Áno, táto služba stále funguje. Cestná asistencia je stále k dispozícii, sme na vašej strane.

 

Miestne telefónne číslo: 0800-199 344

 

Telefónne číslo zo zahraničia: +421-2-49 20 59 50

 

V prípade poruchy bude vaše vozidlo odtiahnuté k vám domov, ak máte naň parkovací priestor, alebo do servisnej dielne. O váš odvoz domov sa postará naša mobilná služba.

Ak prídem neskoro na povinnú údržbu svojho vozidla, bude mi naďalej platiť záruka?

Áno. Obráťte sa, prosím, na príslušnú servisnú dielňu, kde vám poskytnú bližšie informácie.

Čo bude s mojou zmluvou FlexCare?

Zákazníci so zmluvou FlexCare, ktorej obdobie platnosti má vypršať medzi 1. marcom 2020 až do konca obdobia viazanosti, môžu požiadať o svoje rezervované služby po skončení krízy súvisiacej s ochorením Covid-19. V súčasnosti sa môžu služby predĺžiť najviac o tri mesiace a 3 000 km nad rámec pôvodnej lehoty. Príklad: Služba je splatná 26. marca, zákazník o ňu môže požiadať do 26. júna.

Môjmu vozidlu končí záruka výrobcu a chcem si zakúpiť zmluvu FlexCare. je to možné?

Časový rámec, v rámci ktorého je možné uskutočniť predplatné, je momentálne predĺžený o tri mesiace. Príklad: Záruka výrobcu končí 2. apríla, zákazník si môže zakúpiť zmluvu FlexCare do 2. júla.