Inovácie – Jazda a dynamika
Inovácie značky Opel – Systém bočných dverí FlexDoors®

Systém bočných dverí FlexDoors®

Aby mohli cestujúci ľahšie nastupovať a vystupovať z vozidla

Otvorte nový rozmer komfortu a praktickosti.
Inovácie značky Opel – Vyhrievaný volant

Vyhrievaný volant

Rýchlo vám zohreje studené ruky.

Viac pohodlia na dosah ruky

JAZDNÁ DYNAMIKA.

Toto sú vrcholoví športovci aktuálneho sortimentu vozidiel značky Opel: modely OPC – vybavené výkonnými motormi, ktoré zaručujú výnimočnú jazdnú dynamiku a presné ovládanie. Zažite inovačné technológie, ktoré sú teraz v ponuke aj pre váš obľúbený modelový rad Opel, a doprajte si extra porciu potešenia z jazdy.

Opel Innovation - FlexRide

FlexRide – Prispôsobí správanie vozidla

Systém FlexRide pôsobí dvoma spôsobmi. Po prvé, umožňuje vám prepínať medzi troma rôznymi jazdnými režimami a vybrať si taký, ktorý bude zodpovedať vašej momentálnej nálade: režim bežnej jazdy Normal, režim uvoľnenej jazdy Touring a režim dynamickej jazdy Sport. A po druhé, bez ohľadu na to, aký režim máte práve nastavený, automaticky prispôsobí tlmenie, aby vám zabezpečil čo najvyššiu bezpečnosť a kontrolu nad vozidlom.

 

Pozrite si systém FlexRide na modeloch:


Enlarge

Lepšie ovládanie s adaptívnym pohonom štyroch kolies 4x4

Aktívny systém pohonu všetkých kolies zlepšuje ovládateľnosť a stabilitu vozidla za všetkých jazdných podmienok. Adaptívny pohon štyroch kolies 4x4 v sebe spája tie najlepšie vlastnosti bežných mechanických a hydraulických systémov pohonu všetkých kolies.

 

Pozrite si adaptívny pohon štyroch kolies 4x4 na modeloch:


Enlarge

Zadná náprava s Wattovým priamovodom: lepšie ovládanie, väčšia stabilita a ešte viac pohodlia

Zložená zadná kľuková náprava je vylepšená šikovne umiestneným Wattovým priamovodom, ktorý zaisťuje vynikajúci výkon na každej ceste. Výhody tohto inovačného usporiadania zadnej nápravy v porovnaní s klasickým viacprvkovým zavesením kolies spočívajú vo veľkosti, hmotnosti a efektívnosti. Nové riešenie okrem toho zvyšuje bezpečnosť: otočný stredný spoj je pripevnený k podvozku, kde pohlcuje bočné sily pôsobiace na zavesenie pri prejazde zákrutou. Táto technológia sa pôvodne používala len v pretekárskych a súťažných rely vozidlách, no automobilka Opel ju zdokonalila tak, aby v kabíne znižovala hluk z cesty.

 

Pozrite si zadnú nápravu s Wattovým priamovodom na modeloch:


Enlarge

Zavesenie predných kolies HiPerStrut

Zavesenie predných kolies v modeli GTC obsahuje vysoko odolné vzpery (skrátene HiPerStrut) v záujme maximálnej priľnavosti s prakticky nulovým stáčaním riadenia. Ide o dômyselný prvok, ktorý je bežne vyhradený len pre zopár extrémnych športových vozidiel tejto triedy.

 

Pozrite si zavesenie predných kolies HiPerStrut na modeloch:


Enlarge

Vyšší výkon, nižšia spotreba: technológia zmenšovania veľkosti s motormi ecoFLEX

Veľmi pôsobivým príkladom princípu zmenšovania sú naše nové preplňované motory ecoFLEX. Majú ventilové rozvody s optimalizovaným trením, sodíkom plnené výfukové ventily, skrátené piesty a funkciu zvyšovania plniaceho tlaku, vďaka čomu zvyšujú výkon a krútiaci moment a súčasne znižujú spotrebu paliva aj hladinu emisií.


Enlarge

Inteligentná technológia vznetových motorov BiTurbo

Motor 2.0 BiTurbo CDTI s výkonom 143 kW (195 k) a krútiacim momentom 400 Nm je vytvorený tak, aby poskytoval predovšetkým svižný, citlivý a plynulý výkon pri zrýchlení. Hlavnou prednosťou tohto štvorvalcového motora so spoločným tlakovým potrubím je systém sekvenčného prepĺňania dvoma turbodúchadlami s dvoma fázami. Použitie tejto technológie bolo doposiaľ obmedzené len na niekoľko značiek vyšších cenových kategórií. Spoločnosť Opel ju však odteraz sprístupnila aj v triede kompaktných vozidiel.

 

Pozrite si motor 2.0 BiTurbo CDTI na modeli Astra.


Enlarge

Motory ECOTEC® Direct Injection s priamym vstrekovaním paliva

Technicky dômyselný motor 1.6 Turbo ECOTEC® Direct Injection s priamym vstrekovaním paliva, výkonom 125 kW (180 k), krútiacim momentom 280 Nm a nízkou spotrebou paliva je dôkazom, že zmenšenie veľkosti nemusí nutne znamenať aj zníženie výkonu. Jeho väčší brat, 2,0-litrový Turbo ECOTEC® Direct Injection, sa môže pochváliť dokonca výkonom 184 kW (250 k) – čo je v jeho objemovej triede takisto nový štandard. A okrem vynikajúcej hospodárnosti oba motory vynikajú aj mimoriadne hladkým a tichým chodom, ktorý zabezpečuje skvelý jazdný komfort.

 

Pozrite si motor 1.6 Turbo ECOTEC® Direct Injection s priamym vstrekovaním paliva na modeloch:


Enlarge

Motor 1.0 Turbo ECOTEC® Direct Injection s priamym vstrekovaním paliva

Znížená spotreba paliva a produkcia emisií sa snúbi s plnohodnotným jemným chodom a štedrým výkonom. Nové trojvalcové motory 1.0 Turbo ECOTEC® Direct Injection využívajú to najlepšie, čo ponúka technológia preplňovania a priameho vstrekovania paliva, vďaka čomu sa vyznačujú vynikajúcou hospodárnosťou. Vďaka príjemnej úspornej jazde s možnosťou výberu výkonnostnej verzie 66 kW (90 k) alebo 85 kW (115 k) a emisiami CO2 na úrovni len 99 g/kg je ADAM ďaleko pred ostatnými.

 

Pozrite si nový motor 1.0 Turbo ECOTEC® Direct Injection s priamym vstrekovaním paliva na modeloch:


Enlarge

Vznetové motory spĺňajúce emisnú normu Euro 6

Európska emisná norma Euro 6 bude od 1. septembra 2015 povinná pre všetky vozidlá. V spoločnosti Opel sme však jej kritériá už splnili.  Potešujúcim vedľajším produktom je vyšší a čistejší výkon.

 

Pozrite si vznetové motory novej generácie, ktoré spĺňajú emisnú normu Euro 6, na modeloch: