Predchádzajúce
  • KONTAKT A NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

     

    Nenašli ste odpoveď na svoju otázku v časti Najčastejšie otázky? Neváhajte a obráťte sa na nás. Náš servisný tím je vám k dispozícii 24 hodín.

     

    Zavolajte nám

    0800 101 101


     

     

    Pošlite nám e-mail

    info@opel.sk

    Napíšte nám list

    Opel Southeast Europe LLC

    Plynárenská 1

    821 09 Bratislava

Ďalej

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY O SYSTÉME OPEL ONSTAR

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY – Témy


Všeobecné

Kedy budú v ponuke vozidlá so systémom OnStar?

Služby OnStar budú dostupné pre vozidlá modelového ročníka 2017.

Ktoré vozidlá budú mať systém OnStar?

Služby OnStar sú dostupné pre celý rad našich osobných vozidiel od modelov Karl/Viva až po Insigniu

Ako získam systém OnStar?

Systém OnStar bude v ponuke v rámci štandardného vybavenia v stupňoch výbavy Sport, Cosmo a OPC a ako možnosť voliteľnej výbavy v ostatných stupňoch. Pozrite si konfigurátor vozidla, kde nájdete dostupnosť pre konkrétne prípady. Keď si zakúpite nový Opel/Vauxhall, váš predajca vám vysvetlí, ako môžete získať systém OnStar, a aktiváciu služieb online.

Ako môžem začať používať systém OnStar?

Pri kúpe vozidla vybaveného systémom OnStar sa musíte zaregistrovať a systém OnStar aktivovať. Od spoločnosti Opel dostanete email - na dokončenie procesu aktivácie stačí kliknúť na odkaz. Ak ste si zakúpili vozidlo vybavené systémom OnStar, ktoré už malo od predchádzajúceho majiteľa, stačí stlačiť servisné tlačidlo Service a spojiť sa s poradcom systému OnStar, ktorý vám povie, ako si zriadite svoj účet OnStar. Ak máte nejaké otázky, slačte servisné tlačidlo Service a môžete hovoriť s poradcom systému OnStar.

Ako sa dostanem k svojmu účtu OnStar?

Len čo máte vytvorený svoj účet OnStar, budete mať k nemu prístup prostredníctvom služby myOpel/myVauxhall.

Môžem mať systém OnStar aj vo svojom súčasnom vozidle?

Môžu existovať niektoré služby, ktoré nie sú k dispozícii pre niektoré vozidlá. Viac informácií nájdete v časti „Špecifikácie radu vozidiel“.

Ako môžem zrušiť odber?

Služby OnStar sú dostupné len pre najnovšie modely Opel a možno ich objednať pre väčšinu vozidiel modelového ročníka 2017. Služby OnStar nemožno doplniť do súčasných vozidiel.

Bude systém OnStar fungovať, aj keď pocestujem do zahraničia?

Áno, služby OnStar sú dostupné v celej Európe. Pripojenie Wi-Fi sa môže líšiť v závislosti od konkrétnej krajiny. Pozrite si zoznam krajín v časti [xxx ], kde nájdete kde sú dostupné služby a dátový roaming.

Dostane tieto údaje aj moja poisťovňa?

Nie, vaša poisťovňa nedostane žiadne informácie. Vaše údaje vôbec nebudú zdieľané s tretími stranami, pokiaľ nás o to nepožiadate.

V akých jazykoch bude dostupný systém OnStar?

Áno, služby OnStar sú k dispozícii v celej Európe. Pozrite si zoznam krajín v časti „Získať OnStar“, kde sú uvedené krajiny s dostupnosťou služby.

V akých jazykoch bude dostupná služba OnStar Advisors?

Služby OnStar budú k dispozícii v 20 jazykoch: anglicky, francúzsky, nemecky, španielsky, taliansky, holandsky, poľsky, portugalsky, bulharsky, česky, dánsky, fínsky, grécky, maďarsky, nórsky, rumunsky, rusky, slovensky, slovinsky a švédsky.

Ako si zvolím jazyk?

Váš účet OnStar bude nastavený na jazyk, ktorý ste zvolili pri registrácii. Jazyk svojho účtu môžete kedykoľvek zmeniť na stránke „Môj profil“.

Kedykoľvek môžete zmeniť jazyk vo svojom informačno-zábavnom systéme, čím zmeníte jazyk, v ktorom s vami bude komunikovať poradca OnStar (pozrite si zoznam jazykov v predchádzajúcej otázke). Ak zvolíte iný jazyk, systém vás presmeruje na anglicky hovoriaceho poradcu.

Môžem vyskúšať systém OnStar zdarma?

Áno, pre každé nové vozidlo zakúpené so službami OnStar bude k dispozícii bezplatná 12-mesačná skúšobná doba pre služby OnStar.

Bude mi pri jazde v inej krajine systém OnStar účtovať dodatočné poplatky v prípade, že budem volať poradcu OnStar?

Keď ste v aute, kontaktovanie poradcu cez systém OnStar vám nebude účtované.

Kedy sa začne moje 12-mesačné skúšobné obdobie OnStar?

12-mesačné skúšobné obdobie sa začína v deň registrácie vozidla, rovnako ako záruka na nové vozidlo.


Ceny

Musím za služby OnStar platiť?

Po zakúpení vozidla so službami OnStar sa musíte zaregistrovať na využívanie služieb OnStar a potom aktivujete svoje bezplatné 12-mesačné skúšobné obdobie. Po uplynutí skúšobnej doby si musíte služby OnStar objednať. Viac informácií nájdete v časti „Po uplynutí skúšobnej doby“.

Môžem vyskúšať systém OnStar zdarma?

Áno, pre každé nové vozidlo zakúpené so službami OnStar bude k dispozícii bezplatná 12-mesačná skúšobná doba pre služby OnStar.

Kedy sa začne moje 12-mesačné skúšobné obdobie OnStar?

12-mesačné skúšobné obdobie sa začína v deň registrácie vozidla, rovnako ako záruka na nové vozidlo.

Koľko bude stáť systém OnStar po prvých 12 mesiacoch?

Po jednoročnej skúšobnej dobe bude cena za ročné využívanie služieb OnStar (bez ceny za využívanie pripojenia Wi-Fi) xx €/rok. Táto cena predstavuje predbežný odhad a môže sa zmeniť.

Koľko stojí volanie služby OnStar z vozidla?

Systém OnStar môžete volať tak často, ako len chcete, za uskutočnené hovory neplatíte žiadne dodatočné poplatky.

Bude mi pri jazde v inej krajine systém OnStar účtovať dodatočné poplatky v prípade, že budem volať poradcu OnStar?

Keď ste v aute, kontaktovanie poradcu cez systém OnStar vám nebude účtované.


Naliehavé situácie

Čo ak neúmyselne stlačím červené tlačidlo SOS?

To sa občas stáva, nie je to žiadny problém. Keď sa spojíte s poradcom, jednoducho len preveríme, či vám môžeme ešte nejako pomôcť.

Čo sa stane, keď budem mať nehodu na mieste, kde je zlý príjem, alebo na mieste bez pokrytia signálom mobilnej siete?

Väčšia strešná anténa, ktorá je súčasťou riešenia OnStar, zabezpečuje silnejší signál v porovnaní s mobilným telefónom, aj keď ste v oblasti so zlým príjmom. Na mieste bez pokrytia však služby OnStar nemusia byť k dispozícii.

Môžem prostredníctvom systému OnStar využiť vlastného poskytovateľa asistenčných služieb na ceste?

Vďaka službe OnStar zabezpečujeme našim zákazníkom prístup k prvotriednej asistenčnej havarijnej službe Opel Roadside. Dokážeme im poskytnúť informácie o vozidle a za určitých okolností aj o vašej lokalite. V súčasnosti nedokážeme poskytovať rovnakú službu s inými poskytovateľmi asistenčných služieb.

Akým spôsobom funguje asistenčná havarijná služba?

OnStar poskytuje podporu asistenčnej havarijnej službe.

Ak sa na vaše vozidlo vzťahuje obdobie krytia asistenčnej havarijnej služby Opel Roadside Assistance a zmluvné podmienky, pošle do vašej oblasti profesionálny tím na odstraňovanie havárií. Ak sa na vaše vozidlo nevzťahuje obdobie krytia asistenčnej havarijnej služby Opel Roadside As-sistance, poskytovateľ vám môže účtovať poplatok za svoje služby.

S akými naliehavými prípadmi mi dokáže pomôcť systém OnStar?

Systém OnStar vám dokáže pomôcť so všetkými predstaviteľnými naliehavými prípadmi vo vozidle. Či už máte dopravnú nehodu, alebo sa vám na palube vozidla vyskytla zdravotná komplikácia, alebo ste svedkom nehody na ceste a chcete upovedomiť záchrannú službu - stačí, ak stlačíte červené tlačidlo SOS, a my vám pomôžeme.

Je systém OnStar dostupný iba v naliehavých prípadoch?

Nie, OnStar môže poskytnúť oveľa viac funkcií, než len pomoc v núdzovej situácii. Na OnStar sa môžete obrátiť stlačením modrého servisného tlačidla Service vo vozidle alebo v aplikácii myOpel/MyVauxhall. Ak chcete zistiť adresu novej reštaurácie, skontrolovať výstražné svetlá na vozidle, alebo ak ste zabudli zamknúť svoje vozidlo, vieme vám pomôcť 24 hodín každý deň, 365 dní v roku.

Bude systém OnStar fungovať vždy?

Služby OnStar sa spoliehajú na bezdrôtové komunikačné siete a satelitné navigačné systémy. Väčšia strešná anténa, ktorá je súčasťou riešenia OnStar, zabezpečuje silnejší signál v porovnaní s mobilným telefónom, takže systém OnStar zostane pripojený, aj keď ste v oblasti so zlým príjmom. Na odľahlých miestach bez pokrytia však služby OnStar nemusia byť k dispozícii.


Aplikácia Smartphone

Pre ktoré mobilné zariadenia je dostupná aplikácia myOpel/MyVauxhall?

Aplikácia myOpel bude dostupná pre mobilné zariadenia s operačným systémom Android a iOS.

Akým spôsobom môžem prevziať a nainštalovať aplikáciu myOpel?

Aplikácia myOpel je dostupná na portáloch Google Play Store a Apple AppStore.
Aplikácia bude dostupná na konci leta


Pomoc pri odcudzení vozidla

Kto má oprávnenie aktivovať blok zapaľovania?

Keď je vozidlo nahlásené ako odcudzené, blok zapaľovania môže aktivovať poradca systému OnStar.


Diagnostika

Vo svojom vozidle vidím výstražné svetlo. Môže mi systém OnStar pomôcť pochopiť, čo to znamená, a odporučiť príslušné opatrenia?

Áno. Kedykoľvek môžete stlačiť servisné tlačidlo Service a poradca systému OnStar môže spustiť komplexnú diagnostickú kontrolu hlavných systémov vášho vozidla, a to aj počas jazdy.


Stiahnutie cieľa cesty

Moje vozidlo Opel nie je vybavené originálnym navigačným systémom. Môžem napriek tomu používať funkciu Stiahnutie cieľa cesty OnStar?

Nie. Na využívanie funkcie Stiahnutie cieľa cesty je potrebný navigačný systém nainštalovaný z výroby.

Ako to funguje?

Stlačte tlačidlo Service a vyžiadajte si váš bod záujmu alebo adresu. Poradca pošle požadovanú adresu do vášho navigačného systému nainštalovaného z výroby. Keď poradca ukončí telefonický hovor, adresa sa zobrazí na navigačnom systéme. Zvoľte adresu a navigačný systém vám ponúkne trasu.


Bezpečnosť a ochrana osobných údajov

Ako spoločnosť Opel/GM zabraňuje tomu, aby boli informačno-zábavné systémy vozidla zraniteľné pred útokmi hackerov a aby vo všeobecnosti dokázali čeliť celosvetovým hrozbám v oblasti kybernetickej bezpečnosti?

Bezpečnosť a ochrana našich zákazníkov je pre nás prvoradá a prijímame mnohostranné opatrenia na zabezpečenie palubných systémov a systémov konektivity vozidla, sledovanie a zisťovanie hrozieb v oblasti kybernetickej bezpečnosti a navrhujeme také systémy vozidla, ktoré možno aktualizovať na úroveň zvýšenej bezpečnosti, keď sa tieto prípadné hrozby objavia. Kybernetická bezpečnosť je celosvetový problém, ktorému dnes čelí prakticky každé odvetvie. Spoločnosť GM bola prvou, ktorá zaviedla funkciu hlavného odborníka na počítačovú bezpečnosť produktov. Do tejto funkcie vymenovala Jeffa Massimillu v polovici roku 2014. Massimilla je vedúcim celosvetového tímu odborníkov, ktorí pracujú vo všetkých odvetviach s cieľom riešiť tento závažný problém. Spoločnosť GM spolupracuje so špecialistami v celom rade odvetví, ako sú napríklad bezpečnostní výskumníci, poskytovatelia riešení zabezpečenia, vzdelávacie inštitúcie, organizácie z oblasti letectva a obrany, ktoré využívajú svoje odborné znalosti na minimalizáciu rizika neoprávneného prístupu k vozidlám a údajom zákazníkov.

Môžem sám rozhodnúť o tom, ktoré údaje o mne sa budú zhromažďovať?

Áno, môžete. Pri registrácii vás požiadame o niekoľko základných zákazníckych informácií, aby sme vám mohli legálne poskytovať služby OnStar. Okrem nich nám môžete poskytnúť aj dodatočné údaje, napr. kontaktné informácie pre prípad naliehavej situácie, a to priamo pri registrácii, alebo kedykoľvek neskôr.

Ako OnStar sleduje moju polohu?

OnStar nesleduje vašu polohu. Vy určujete, kedy OnStar použije vašu polohu, tlačidlo Privacy vám umožní skryť vašu polohu kedykoľvek. Ak si to rozmyslíte, znovu stlačíte tlačidlo Privacy a svoju polohu pre OnStar znova odkryjete. Iba v prípade nebezpečenstva sa OnStar zachová v záujme vašej bezpečnosti.

Aké údaje sa zhromažďujú?

Systém OnStar zhromažďuje len také údaje, ktoré s nami zdieľate, aby sme vám mohli prinášať vaše predplatené služby OnStar. Informácie o zákazníkovi - ako je meno, adresa, email, Bezpečnostné informácie, ako je PIN, núdzové kontakty (pokiaľ si želáte, aby sme v prípade naliehavej situácie kontaktovali vášho blízkeho)
Údaje o vozidle - ako je počítadlo kilometrov, počet najazdených kilometrov, tlak v pneumatikách, životnosť oleja, hladina paliva, diagnostika
Poloha vozidla - na poskytnutie funkcie Stiahnutie cieľa cesty, pomoc pri odcudzení vozidla a záchranná služba.

Môžem si vybrať aké dáta budú použité?

Určite. Budeme potrebovať niektoré základné zákaznícke informácie pri vašej registrácii, aby sme mohli poskytovať službu v súlade so zákonom. Môžete nám poskytnúť aj viac informácií, napríklad kontakt pre prípad núdze, pri registrácii alebo neskôr.

Ako mám vedieť, aké údaje zhromažďuje systém OnStar?

Keď sa zaregistrujete pre OnStar, poskytneme vám podrobné informácie o tom, aké údaje budeme zhromažďovať a na čo budú použité.

Prenášajú sa tieto údaje do iných krajín?

Všetky servisné údaje systému OnStar budú uložené na našich serveroch v Nemecku a zostanú v Európe. Niektoré z vašich všeobecných zákazníckych údajov môže byť potrebné preniesť cez servery v USA, napríklad pre účely fakturácie a spracovania platieb. Podrobnosti nájdete v našom Vyhlásení o ochrane súkromia.

Sú tieto dáta poskytnuté tretím stranám?

Všetky dáta sú uložené na našich serveroch v Nemecku a vždy zostanú v Európe. Niektoré všeobecné zákaznícke dáta môžu byť zaslané na servery v Spojených štátoch, napríklad pre platobné a účtovné účely. Detaily nájdete v Pravidlách správy dát.


Po vyskúšaní

Ako si kúpim služby po skončení skúšobnej doby?

Choďte do sekcie "po skúšobnej dobe" pre viac informácií.