Predchádzajúce
  • Opel, Onstar, Contact, FAQ, Header
Ďalej

KONTAKT.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku v časti Najčastejšie otázky? Potrebujete pomoc, alebo hľadáte bližšie informácie? Neváhajte a obráťte sa na nás. Náš servisný tím je tu pre vás.

Zavolajte nám

Miestne bezplatné číslo: 800136242

Volanie za poplatok podľa miestneho sadzobníka: 0268622412

Medzinárodné bezplatné číslo: 0080080022334​

Opel Assistance Europe

+421 249 205 950

Pošlite nám e-mail

onstar.europe@onstar.com

Napíšte nám list

OnStar Europe Ltd,
Luton HQ & Training Center
Osborne Rd, Luton, Bedfordshire
LU1 3YT, UK1-151-150
United Kingdom

ONSTAR FAQ.

VŠEOBECNÉ

Všeobecné

Ktoré vozidlá majú systém OnStar?
Systém OnStar je v ponuke v celom našom sortimente osobných automobilov od modelu Karl/Viva až po Insigniu.

Ako získam systém OnStar?
Systém OnStar bude v ponuke ako štandardná funkcia v stupňoch výbavy Sport, Innovation a OPC a ako voliteľná možnosť na všetkých ostatných. Dostupnosť pre konkrétny model zistíte pomocou konfigurátora vozidiel. Keď si zakúpite nové vozidlo Opel, váš predajca vám vysvetlí, ako získate systém OnStar a ako si môžete túto službu aktivovať online.

Ako začnem používať systém OnStar?
Keď si zakúpite vozidlo vybavené systémom OnStar, musíte sa zaregistrovať a systém OnStar aktivovať. Od spoločnosti Opel dostanete email - kliknutím na odkaz dokončíte aktiváciu. Ak ste si zakúpili predtým vlastnené vozidlo vybavené systémom OnStar, stačí stlačiť servisné tlačidlo a spojíte sa s poradcom OnStar, ktorý vám povie, ako si zriadite účet OnStar. Ak máte nejaké otázky, stlačte servisné tlačidlo a môžete hovoriť s poradcom OnStar.

Ako získam prístup k svojmu účtu OnStar?
Len čo si zriadite účet OnStar, budete mať prístup k svojmu účtu OnStar cez aplikáciu myOpel.

Sú všetky služby dostupné na všetkých vozidlách?
Na niektorých vozidlách nie sú k dispozícii niektoré služby. Bližšie informácie nájdete v časti "špecifikácie modelov".

Môžem mať systém OnStar vo svojom súčasnom vozidle?
Systém OnStar je v ponuke len v najnovších modeloch značky Opel/Vauxhall. Systém OnStar nie je možné pridať do existujúcich vozidiel.

Môžem mať systém OnStar aj vo vozidle inej značky?
Systém OnStar je špecifická služba, ktorá je dostupná len vo vozidlách značky Opel/Vauxhall.

Ako sa môžem odhlásiť?
Služby OnStar môžete prestať dostávať kedykoľvek, aj keď pevne veríme, že sa tak nerozhodnete. Odhlásiť sa môžete online prostredníctvom svojho účtu OnStar, alebo môžete stlačiť servisné tlačidlo OnStar vo vozidle a hovoriť s poradcom, ktorý vám pomôže.

Bude systém OnStar fungovať, aj keď budem v zahraničí?

Áno, služby OnStar sú dostupné v celej Európe. Pozrite si zoznam krajín v časti "Ako získať systém OnStar", kde si môžete overiť, v ktorých krajinách sú služby dostupné.

Má tieto údaje k dispozícii aj moja poisťovňa?
Nie, vašej poisťovni neposkytujeme žiadne informácie. Vaše údaje nie sú poskytované žiadnej tretej strane, pokiaľ nás o to sami nepožiadate.

V akých jazykoch bude dostupný systém OnStar?
Systém OnStar je dostupný v ôsmich jazykoch: angličtine, francúzštine, nemčine, španielčine, taliančine, holandčine, poľštine a portugalčine.
Od augusta 2016 sú k dispozícii aj ďalšie jazyky: bulharčina, čeština, dánčina, fínčina, gréčtina, maďarčina, nórčina, rumunčina, ruština, slovenčina, slovinčina a švédčina. Aby sme váš hovor vybavili čo najrýchlejšie, môžete byť vo výnimočných prípadoch spojení najprv s poradcom hovoriacim po anglicky.

Ako si zvolím jazyk?
Váš účet OnStar bude nastavený na jazyk, ktorý ste si zvolili pri registrácii. Jazyk účtu si môžete kedykoľvek zmeniť na stránke "môj profil".
Kedykoľvek si môžete zmeniť jazyk svojho informačno-zábavného systému, čím sa zmení aj jazyk, ktorým s vami komunikuje poradca OnStar (pozri jazyky uvedené v odpovedi na predchádzajúcu otázku). Ak zvolíte iný jazyk, budete spojení s anglicky hovoriacim poradcom.

Môžem vyskúšať systém OnStar bezplatne?
Áno, pre každé zakúpené vozidlo so systémom OnStar bude k dispozícii bezplatná 12-mesačná skúšobná verzia služieb OnStar.

Keď som v inej krajine a zavolám poradcovi OnStar, bude mi systém OnStar účtovať dodatočné poplatky?

Keď ste vo svojom vozidle a spojíte sa s poradcom cez systém OnStar, nebudú vám účtované žiadne poplatky.

Kedy začína moja 12-mesačná skúšobná lehota služieb OnStar?
Vaša 12-mesačná skúšobná lehota začína prvou registráciou alebo doručením od predajcu Opel, bez ohľadu na to, čo sa udeje ako prvé, a nezávisle od aktivácie zákazníkom.




Ceny

Musím za služby OnStar platiť?
Keď si zakúpite vozidlo so systémom OnStar, najprv sa budete musieť zaregistrovať do služieb OnStar, a potom si musíte aktivovať svoju bezplatnú 12-mesačnú skúšobnú verziu. Po vypršaní tohto skúšobného obdobia sa budete musieť prihlásiť na odber služieb OnStar. Podrobnosti nájdete v časti "MyOnStar".

Môžem vyskúšať systém OnStar bezplatne?
Áno, pre každé zakúpené vozidlo so systémom OnStar bude k dispozícii bezplatná 12-mesačná skúšobná verzia služieb OnStar.

Kedy začína moje 12-mesačné skúšobné obdobie služieb OnStar?
Vaše 12-mesačné skúšobné obdobie začína prvou registráciou alebo doručením od predajcu Opel, bez ohľadu na to, čo sa udeje ako prvé, a nezávisle od aktivácie zákazníkom.

Koľko bude stáť systém OnStar po prvých 12 mesiacoch?
Po ročnom skúšobnom období bude ročné predplatné služieb OnStar (ktoré nezahŕňa dátové služby wi-fi) stáť xx €.

Koľko to stojí, ak zavolám OnStar z vozidla?

Systém OnStar môžete volať tak často, ako len chcete, za vaše hovory nie sú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Keď jazdím v inej krajine a volám poradcu OnStar, sú v systéme OnStar dodatočné poplatky?
Keď ste vo svojom vozidle a spojíte sa s poradcom cez systém OnStar, nebudú vám účtované žiadne poplatky.


Po vypršaní skúšobnej verzie

Ako si zakúpim služby a údaje po vypršaní mojej bezplatnej skúšobnej verzie?

V príslušnej sekcii nájdete bližšie informácie.

Ochrana osobných údajov

Aké (osobné) údaje sa zdieľajú so systémom OnStar a na aké účely?
Systém OnStar zhromažďuje osobné údaje iba na to, aby identifikoval alebo odosielal poštu na vašu adresu v súvislosti s vašimi predplatenými službami.

Môžem zabrániť tomu, aby systém OnStar používal moje údaje?
Systém OnStar neodošle vaše údaje tretím stranám bez vášho súhlasu.

A čo tak sledovanie mojej polohy systémom OnStar a toho, že vie, kde sa nachádzam?
Systém OnStar vás nesleduje. Vy sami si určujete, kedy systém OnStar použije vašu polohu. Tlačidlo súkromia vám umožňuje kedykoľvek zamaskovať svoju polohu. Ak zmeníte názor, môžete opäť stlačiť tlačidlo súkromia a odhaliť svoju polohu pre služby systému OnStar. Toto pravidlo neplatí iba v naliehavom prípade v záujme ochrany vášho života.

Aké údaje sa zhromažďujú?
Systém OnStar zhromažďuje len tie údaje, o ktoré sa s nami podelíte, aby sme vám mohli poskytnúť vaše predplatené služby. Informácie o zákazníkovi - ako je meno, adresa, e-mail, bezpečnostné údaje ako PIN kód, kontakty pre naliehavé situácie (v prípade, že chcete, aby sme kontaktovali vášho blízkeho, ak sa ocitnete v naliehavej situácii)
Údaje o vozidle - ako je počítadlo ubehnutých kilometrov, počet najazdených kilometrov, tlak v pneumatikách, životnosť oleja, úroveň paliva, diagnostika,
Poloha vozidla - na poskytnutie možnosti stiahnutia cieľa cesty, pomoci pri odcudzení vozidla a pohotovostných služieb.

Môžem rozhodnúť o tom, ktoré údaje sa bude zhromažďovať?
Áno, môžete. Pri registrácii vás požiadame o poskytnutie základných zákazníckych informácií, aby sme vám mohli legálne poskytovať služby OnStar. Ak si však želáte, môžete sa s nami podeliť aj o ďalšie informácie, ktoré presahujú rámec povinných údajov, ako sú napríklad kontaktné informácie pre naliehavé prípady, a to priamo pri registrácii alebo kedykoľvek neskôr.

Ako zistím, aké údaje zhromažďuje systém OnStar?
Keď sa zaregistrujete do systému OnStar, poskytneme podrobné informácie o tom, aké údaje sa budú zhromažďovať a na čo sa použijú.

Ako sa tieto údaje použijú?
Údaje, ktoré zhromažďuje systém OnStar, budú použité len na poskytnutie vami predplatených služieb. Vaše údaje nikdy neodovzdáme tretej strane bez vášho súhlasu.

Odosielajú sa tieto údaje do iných krajín?
Všetky údaje služby OnStar budú uložené na našich serveroch v Nemecku a zostanú v Európe. Niektoré vaše všeobecné zákaznícke údaje môže byť potrebné odoslať cez servery do USA, napríklad na účely účtovania a spracovania platieb. Podrobnosti nájdete v našom Vyhlásení o ochrane osobných údajov.


BEZPEČNOSŤ

Naliehavé situácie

Čo ak neúmyselne stlačím červené tlačidlo SOS?
Niekedy sa to stane, nie je to žiadny problém. Keď sa spojíte s poradcom, jednoducho si overíme, či vám môžeme ešte s niečím pomôcť.

Čo sa stane, ak mám nehodu v lokalite, kde je slabý signál, alebo tam nie je k dispozícii pokrytie mobilnej siete?
Väčšia strešná anténa, ktorá sa dodáva so systémom OnStar, zabezpečuje silnejší signál v porovnaní s vaším mobilným telefónom, aj keď ste v oblasti so slabým príjmom. Avšak tam, kde nie je žiadne pokrytie, služby OnStar nemusia byť dostupné.

Môžem použiť vlastného poskytovateľa havarijných služieb cez systém OnStar?
So systémom OnStar poskytujeme našim zákazníkom prístup k prvotriednej asistenčnej havarijnej službe Opel Roadside. Dokážeme poskytnúť údaje o vašom vozidle a za určitých okolností aj vašu polohu. Momentálne nie sme schopní poskytovať túto službu u iných poskytovateľov havarijných služieb.

Ako funguje asistenčná služba Roadside?
Asistenčnú havarijnú službu Roadside poskytuje systém OnStar.
Ak má vaše vozidlo platné krytie asistenčnej havarijnej služby Opel Roadside Assistance a spĺňa poistné podmienky, služba vyšle na miesto, kde sa nachádzate, profesionálny havarijný tím. Ak ste mimo pokrytia služby Opel Roadside, poskytnutie pomoci zo strany poskytovateľa asistenčnej služby môže byť spoplatnené.

V akých mimoriadnych situáciách mi môže pomôcť systém OnStar?
Systém OnStar vám môže pomôcť pri každej predstaviteľnej núdzovej situácii vo vozidle. Či už ste mali nehodu, potrebujete lekársku pohotovosť, alebo vidíte nehodu na ceste a chcete upozorniť záchrannú službu, jednoducho stlačte červené tlačidlo SOS a my vám pomôžeme.

Je systém OnStar dostupný len v naliehavých situáciách?
Nie, systém OnStar ponúka aj ďalšie funkcie, ktoré vám môžu pomôcť aj mimo naliehavých situácií. So systémom OnStar sa môžete spojiť pomocou modrého servisného tlačidla vo vozidle alebo cez aplikáciu myOpel/MyVauxhall. Ak potrebujete adresu novej reštaurácie, ktorá vás práve zaujala, chcete si overiť, čo znamená výstražná kontrolka na vašom vozidle, alebo ste zabudli zamknúť vozidlo, sme tu pre vás 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku.

Bude služba OnStar fungovať stále?
Služby OnStar sa spoliehajú na bezdrôtové komunikačné siete a satelitné systémy určovania polohy. Väčšia strešná anténa, ktorá sa dodáva so systémom OnStar, zabezpečuje silnejší signál v porovnaní s mobilným telefónom, vďaka čomu má systém OnStar lepšie spojenie s vami i vaším vozidlom – aj keď sa nachádzate v oblasti so slabým príjmom signálu. Vo výnimočných prípadoch sa môžu vyskytovať odľahlé oblasti, kde služby OnStar nemusia mať žiadny signál, v dôsledku čoho nebudú môcť fungovať.




Pomoc pri odcudzení vozidla

Kto môže aktivovať blok zapaľovania?

Len čo je vozidlo nahlásené ako odcudzené, poradca OnStar môže aktivovať blok zapaľovania.

KONEKTIVITA

Aplikácia pre mobilný telefón

Na ktorých mobilných zariadeniach je k dispozícii aplikácia myOpel/MyVauxhall?

Aplikácia myOpel je dostupná pre mobilné zariadenia s operačným systémom Android a iOS.

 

Ako si stiahnem a nainštalujem aplikáciu myOpel/Vauxhall?

Aplikácia myOpel/ My Vauxhall je k dispozícii na stiahnutie vo virtuálnom obchode Google Play Store a Apple AppStore.

OSOBNÝ ASISTENT

Rezervácia hotela

Aká je podmienka využívania služby?
Používateľ musí mať najmenej 18 rokov a musí mať kreditnú kartu.

Môže poradca rezervovať každý hotel?
Poradca môže rezervovať každý hotel, ktorý je v databáze portálu booking.com. Iné možnosti ubytovania nie je možné rezervovať, no poradca môže na požiadanie stiahnuť cieľ cesty.

Môže poradca použiť informácie o kreditnej karte uložené na mojom účte OnStar?
Nie, informácie o kreditnej karte je potrebné odoslať predtým, ako je možné rezervovať ubytovanie.

Môže poradca taktiež zrušiť moju rezerváciu?
Áno, poradca môže zrušiť rezerváciu. Poradca vás následne informuje o prípadných poplatkoch za zrušenie rezervácie.

Ako získam potvrdenie o mojej rezervácii alebo jej zrušení?
Poradca vám pošle e-mail s potvrdením portálu booking.com. Ak rezerváciu rušíte, taktiež dostanete o tom potvrdenie od systému OnStar. Poradca môže na požiadanie poslať adresu vášho hotela do vašej zabudovanej satelitnej navigácie.

Vyhľadanie parkovania

Aké možnosti parkovania služba ponúka?
Služba ponúka garážové parkovanie a parkovanie na ulici, ak je dostupné. Vo všeobecnosti služba ponúka informácie o parkovacích miestach dostupných v databáze služby Parkopedia.

Môže mi poradca rezervovať aj parkovacie miesto?
Nie, poradca môže len vyhľadať parkovacie miesta a poskytnúť informácie o cenách, otváracích hodinách alebo o tom, či sú k dispozícii voľné miesta. Na požiadanie môže poradca poslať adresu do vašej zabudovanej satelitnej navigácie.

Aký je rozdiel medzi novou parkovacou službou a tou, ktorá už existuje prostredníctvom vyhľadávania bodov záujmu?
Váš poradca bude využívať novú parkovaciu službu Parkopedia. Táto databáza poskytuje aj ďalšie informácie, ako sú ceny, otváracie hodiny, špeciálne funkcie alebo voľné miesto, ak je k dispozícii.

Diagnostika

Vo svojom vozidle vidím výstražné svetlo. Môže mi systém OnStar pomôcť pochopiť, čo znamená, a poradiť príslušné kroky?

Áno. Kedykoľvek môžete stlačiť servisné tlačidlo a poradca OnStar môže urobiť kompletnú diagnostickú kontrolu hlavných systémov vášho vozidla, a to aj počas jazdy.

Stiahnutie cieľa cesty

Moje vozidlo Opel nie je vybavené originálnym navigačným systémom. Môžem aj napriek tomu používať funkciu stiahnutia cieľa cesty cez systém OnStar?

Nie. Pre funkciu stiahnutia cieľa cesty je potrebný navigačný systém nainštalovaný priamo z výroby a príslušné mapové údaje.

 

Ako to funguje?

Stlačením servisného tlačidla si vyžiadate svoj bod záujmu alebo adresu. Poradca odošle adresu do vášho navigačného systému, ktorý je nainštalovaný z výroby. Keď poradca ukončí hovor, adresa bude viditeľná na navigačnom systéme. Zvoľte adresu a navigačný systém poskytne trasu.